Member of becom since 2015
- Safe and carefree shopping
Mooie fleurige winkel met gevarieerd aanbod en toffe madammen die klaarstaan om je te helpen met raad en daad. Je voelt je welkom!
Hi Karolien, wat een mooie woorden! We vinden het geweldig dat je zo'n fijne winkelervaring hebt gehad bij Sienna. We kijken ernaar uit je weer te zien! Groetjes van Su.
Super mooie ring gevonden!
Kwaliteit lijkt heel degelijk!
Hi! Dank je wel voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met de ring; heel veel plezier ermee! Groetjes van Su.
Mooie aankoop
Hi! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop. Bedankt voor je mooie review! Groetjes van Su.
Altijd mooie dingen in de winkel en vriendelijk personeel.
Hi Annick, wat fijn om te horen dat je altijd mooie dingen vindt en dat je tevreden bent over ons personeel. Bedankt voor je lieve woorden! Groetjes van Su.
zeer mooi kleedje, vriendelijke bediening
Hi! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je kleedje en onze bediening. Bedankt voor je mooie review! Groetjes van Su.
Heel toffe broek gekocht. Goede kwaliteit en pasvorm. Toffe winkel!
Hi Lies, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je mooie woorden en tot snel weer bij Sienna, in één van onze winkels of online. Groetjes van Su.
Instant happiness
Hi Ingrid, bedankt voor je mooie woorden! Wat fijn om te horen dat je zo blij wordt van onze winkel. We proberen er inderdaad een soort 'candy store' van te maken, dus het is super dat je dat zo ervaart. Hopelijk tot snel voor nog meer vrolijkheid! Groetjes van Su.
Top items zoals steeds!!!
Hi Peggy! Bedankt voor je mooie woorden en de waardering voor onze producten! We streven er altijd naar om onze collecties helemaal op punt te stellen zodat ze onze klanten écht inspireren. We zijn dan ook ontzettend blij dat dit jouw ervaring is. We hopen je snel weer terug te zien in onze Sienna winkels of online. Groetjes van Su.
Zeer vriendelijk winkeljuffrouw. Kei goed geholpen ook al was het druk nam de dame haar tijd om iedereen te helpen.
Hi Kelly, Bedankt voor je mooie woorden! We zijn blij om te horen dat je zo goed geholpen bent door één van onze collega's, zelfs tijdens drukke momenten. We waarderen jouw feedback en hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel of online. Groetjes van Su.
Fijne winkel sfeer en je kunt moeilijk de winkel verlaten zonder iets te kopen.
Hi Anna, Dank je wel voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je de sfeer in onze winkel zo fijn vindt (en dat onze collectie zo verleidelijk is!). We hopen je snel weer te mogen inspireren. Geniet van je nieuwe spulletjes! Groetjes van Su.
Fijne winkel met een brede collectie en zeer betaalbaar. Ook heel vriendelijke en behulpzame werknemers.
Hi Anna, Dank voor deze mooie review over onze winkel en collectie. Het doet ons goed om te horen dat je onze producten betaalbaar vindt en dat je zo vriendelijk en behulpzaam bent geholpen door ons team. We hopen je in de toekomst snel weer te mogen verwelkomen! Groetjes van Su.
Correcte levering en vriendelijke postbode!
Hi Linda, Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze service! We doen ons best om onze klanten een fijne ervaring te bezorgen en het is altijd leuk om te horen dat dit gelukt is. Groetjes van Su.
mooie collectie, vriendelijke bediening
Hi Hanneke, Bedankt voor het delen van je mooie review over onze collectie. We zijn blij dat je tevreden bent met ons aanbod en de vriendelijke bediening. We hopen je snel weer te zien in onze winkel! Groetjes van Su.
aangename en ordelijke winkel, lekkere snoepjes aan de kassa ;-), vriendelijk en behulpzame winkelbediende
Hi Sain, bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je onze winkel als aangenaam en ordelijk hebt ervaren. En ja, die snoepjes bij de kassa zijn inderdaad heerlijk :) Fijn dat je ook onze vriendelijke en behulpzame winkelbediende hebt opgemerkt. We hopen je snel weer te zien in onze winkel! Groetjes van Su.
Super vriendelijke en hulpvaardige verkoopsters👍
Hi Sabrina, bedankt voor je lieve woorden! Het is ons doel om onze klanten altijd vriendelijk en behulpzaam te zijn. Fijn om te horen dat het opgemerkt wordt. Groetjes van Su en tot snel.
Echt mooi and fun
Hi Manisha, bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze winkels en webshop. We hopen je snel weer te zien. Groetjes van Su.
Top service
Hi Jacqueline, bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. We zullen ons best blijven doen om jouw ervaring bij ons top te houden. Groetjes van Su.
Goede ervaring
Hi Greet, bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad met Sienna. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Groetjes van Su.
Mooie collectie en vriendelijke bediening
Hi Rita, bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je onze collectie mooi vindt en dat je onze bediening vriendelijk vond. We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen. Heb je nog andere suggesties of feedback voor ons? We horen het graag! Groetjes en graag tot snel, Su.
Ben heel tevreden van jullie winkel en service. Altijd een heel vlotte, vriendelijke en behulpzame service. Ik paste dit kleedje in maat 40, maar het was te klein. Er werd direct een 42 besteld en ik werd opgebeld toen het er was.
Hi Diane, bedankt voor je mooie review over onze winkel en service. Fijn om te horen dat je onze vlotte, vriendelijke en behulpzame aanpak waardeert. We zijn blij dat we je konden helpen bij het vinden van de juiste maat voor je kleedje. Hopelijk tot snel in onze winkel! Groetjes van Su
Toffe winkel, leuke kleding e accessoires en vooral prettige medewerkers
Hi Karin, bedankt voor je mooie complimenten! Wat fijn om te horen dat je zo genoten hebt van onze collectie en de sfeer in de winkel. We geven je complimenten door aan het hele team. Hopelijk tot snel weer. Groetjes van Su.
Super vriendelijk! Mega leuke collectie, zeker vaker langs komen
Hi Emma, bedankt voor je vriendelijke woorden en positieve beoordeling! Het doet ons goed om te horen dat je onze collectie leuk vindt. We hopen je snel weer te zien in onze winkel. Groetjes van Su.
Vriendelijk, mooie kleding en accessoires.
Hi Marleen, bedankt voor je mooie review over onze winkel in Gent. We zijn blij om te horen dat je onze vriendelijke service, mooie kleding en accessoires waardeert. We hopen je snel weer te zien in onze winkel! Groetjes van Su.
Mooie koop aan aantrekkelijke prijs. Stumper vriendelijke bediening.
Hi Martine, bedankt voor je mooie review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop en dat je onze prijzen aantrekkelijk vindt. We doen ons best om onze klanten vriendelijk te bedienen, dus we zijn blij dat je onze service op prijs stelt. Groetjes van Su.
Super mooie kledij en vriendelijke bediening.
Hi Dorien, Bedankt voor je mooie woorden over onze kleding en service! We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen. We hopen je snel weer te zien in onze winkel. Groetjes van Su.